Job 29 van 63


Report this listing

Solliciteren



First line helpdeskmedewerker


Functie

Niemand is zoals jij, en dat maakt jou 100% uniek. Unique scoort hoog op diversiteit en inclusie, en zetten maximaal in op jouw sterke skills. Bij Unique zijn jouw kwaliteiten het uitgangspunt. De grootste troef dat ben jij!

De enige vraag die je nu nog hebt, waar kan ik solliciteren? Dit kan via de button hieronder of stuur ons een mailtje met je CV via Leuven@unique.be.

Heb je gesolliciteerd? Dan neemt één van onze Unique recruiters binnen de 2 dagen contact met je op. Als het eerste telefonische gesprek voor beide partijen een leuke kennismaking is, word je uitgenodigd voor een gesprek op kantoor. Daarna ontmoet je je toekomstige manager bij het bedrijf in kwestie.


Jobomschrijving

Onze klant is op zoek naar first line helpdeskmedewerkers om een project uit te voeren bij een klant van hun. Het gaat dus over een tijdelijke opdracht die verlengd kan worden.  Je hoofdtaken zijn de volgende:

  • Eerstelijns ondersteuning bieden via telefoon, e-mail, chat en selfservicetickets om ervoor te zorgen dat problemen van eindgebruikers op een beleefde, tijdige en effectieve manier worden opgelost.
  • Prioriteit geven aan incidenten en serviceverzoeken volgens gedefinieerde processen om te voldoen aan gedefinieerde SLA's
  • Een juiste analyse maken van het incident/de aanvraag.
  • Het incident/de aanvraag coderen in Service Management Tool.
  • Externe tools en diagnostische hulpprogramma's gebruiken om te helpen bij het oplossen van problemen.
  • Door middel van probleemoplossing, incidentcorrelatie en kennisartikelen een oplossing of workaround vinden voor de onderbreking die het incident veroorzaakt.
  • Zodra de oplossing of workaround is geïmplementeerd, sluit u de levenscyclus van het incident.
  • Informeer de gebruiker over de status van het ticket.
  • Als een eerstelijnsoplossing niet mogelijk is, escaleer dan naar het volgende niveau (2e lijn) van ondersteuning.
  • Registreer, volg en documenteer het incidentoplossingsproces van de servicedesk, inclusief alle succesvolle en onsuccesvolle beslissingen en ondernomen acties, tot aan de uiteindelijke oplossing.

Jouw profiel

Je profiel als helpdeskmedewerker ziet er als volgt uit:
  • De klant is koning staat je op het lijf geschreven;
  • Je kan je zeer goed uitdrukken in het Nederlands en Frans;
  • Telefonie schrikt je niet af;
  • ICT is je niet onbekend;
  • Eerste ervaring binnen een customer omgeving;
  • Je ben onmiddellijk beschikbaar.

Aanbod

Als helpdeskmedewerker krijg het volgende aantrekkelijk aanbod:
  • Een voltijdse baan
  • Werken tijdens de kantooruren
  • Een correcte en goede verloning
  • Duur van 3 maanden met een kans op verlenging
  • Je werkt 40% op kantoor en 60% kan je van thuis werken

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht